יום שלישי, 19 באוגוסט 2014

אוכל זה גם סוג של יצירה

החלטתי לשתף אתכם גם "מתכוני ילדים". מה זה מתכוני ילדים אתם שואלים?
יש לי קטגוריה שלמה של כאלה, זכיתי בשלושה בנים סופר בררנים, בנוסף מה שאחד יאהב, שניים האחרים לא יטעמו אפילו...
אוכל זה נושא מסובך אצלנו, אבל לי לא ממש איכפת, אני אוהבת לבשל...
עם השנים אספתי מתכונים שלפחות אחד הילדים שלי אוהב... והם לא סתם טעימים, אלא גם די פשוטים וקלים להכנה.
היום הכנתי סלט פסטה קר, אז זה גם מה שצילמתי ואתם זכיתם, כי לא מדובר על מתכון לילדים בלבד, גם המבוגרים יהנו ממנו, זהו סלט פסטה קייצי, שאפשר בכיף לאכול אותו גם בחוץ...

החומרים הדרושים:

- חבילת פסטה 500 גרם (אפשר מסולסלת, חלולה או כונכיות - השמות לסוגי הפסטה ניתנו ע"י ילדים).
אני אוהבת את הסוג הזה:


- ממרח עגבניות מיובשות של אוליביה (אפשר להשתמש גם של חברות נוספות)
- עיטורי עגבנית מיובשות של אוליביה (הן בתוספת שום ומעט זיתים, ממש מעולות!!!)


- גבינה בולגרית קוביות של גת (אפשר גם של פיראוס, רק שהקוביות של פיראוס גדולת פי 2)


- זיתי קלמטה מגולענים. (אני שמה לפי העין, אם קונים במשקל, אז קופסא קטנה של 200 גרם תספיק)




- עלי בזיליקום טרי

אופן הכנה:
מבשלים את הפסטה לפי הוראות היצרן ומסננים.
מייד לאחר הסינון מחזירים לסיר ומערבבים את הפסטה עם ממרח העגבניות המיובשות כל עוד היא חמה, כך הטעם ממש נספג בתוך הפסטה.
לאחר כחצי שעה, כשהפסטה מעט התקררה, מוסיפים את עיטורי העגבניות המיובשות, קוביות הבולגרית, זיתי קלמטה ועלי בזיליקום קרועים.
מערבבים בעדינות.
הסלט הכי טעים יום למחרת, אבל אצלנו הוא בקושי מספיק להתקרר...

בתאבון ☆




הערות:
את הצנצנות זכוכית אני תמיד שוטפת ושומרת לשימוש חוזר, תמיד אפשר למצוא להן שימוש "יצירתי".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה